00:49
יחסי מין: 60 טיפים על מנת לגוון את המין שלך

סקס הוא אחד היפים ביותר ואת multifaceted "מדעי". זה הזמן לרענן את הידע שלו? לפניך - אוסף של מיני שיעורים לכל אירוע. מה, לשים את זה קצת, ניסיון? מה לקנות חנות סקס? מה לשלוח תשומת לב, במהלך המין? לקרוא, לזכור ולנסות.

התוכן של המאמר

1 איך לקיים סקס נכון?

איך לקיים סקס נכון?אני

אוֹנָנוּת

מהדורה עם, כפי שכולם יודעים, העולם שמות "cosmo" ו בכלל ממליץ על כולם לבלות ניסיון - אוננות כל בוקר. יוצרים הטכניקות נראה מבטיח כי התוצאות החיוביות 1 יוצגו בחודש.

"המממ, אלה הן אותן תוצאות?" אתה שואל אותך.

תוכלו להגדיר קשר עם הגוף שלך, תמצאו כמה חדשים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אזורי ארוגני ואתה יכול לחלוק את התגליות המרתקות האלה עם 2, כמו אנשים רבים חושבים חצי.

לְטִיפָה

לא מתייחסים אליו ככיף מסוים לבני נוער. שפע הוא כל הזמן מגניב. זה אפשרי כי לא לספור, כמו רבים באים לידי ביטוי, העובדה כי שניכם בבגדים, מוסיפים את כל התרחשות האור.

טבעת צמודת

לא לשווא כי הם הומצאו, נכון? חוץ מזה מכשיר זה מסוגל לנשום לתוך שגרת המין שלך הצבעים האחרונים, הוא יהיה, באופן כללי, יעזור במקרה זה, אם אדם מתקשה עם זקפה. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה ובאופן כללי - טבעות עם רטט ישמח על ידי שני השותפים.

אחרי סקס

לשים לב לחבר תשומת לב של סקס. בסביבה אוהבי מתרגלי BDSM, כפי שהיו, יש מונח מיוחד "aftercare", t.-. דאגה הדדית עבור אחרים Appel BDSM מפגשים. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל מישהו אמר כי afercare לא יכול סוף סוף להחיל ניקוד שיעורים לאהוב רגילים?

חיבוק, רגשות עניין חבר חבר. כך אנשים משמשים להביע, הדרך החיובית ביותר ישפיע על היחסים.

קולנוע למבוגרים

להציע הבחור שלך / ילדה משוף יחד נראה "חם" סרטים או סדרתי. כי אתה תהיה מה לדון לעקוף.

בשבילך, אז לדבר יהיה מה לחוות.

משחקי מין

אתה יכול לקנות קוביות, קבוצה של קלפים עם משימות וכל מה שצריך לטעום. אבל, לתקן את הדבר העיקרי העסק הזה הוא תשוקה. אתה יכול להרגיש מכל הלב שלי בלי לדבר עם כל זה קרנות ולא זמן. מה מספיק לדמיון שלך? בין אם זה משחק של קלפים להתפשט או חידון מין, הדבר העיקרי ששניכם היה מצחיק.

קליפים לפטמות

הם יכולים לשמש גם לבד עם בת זוג.

כדי למלא את השאיפות שלך בישראל, במקרה שאתה אישה אופצתית מבלרוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3500 דולר.

חומר ועיצוב - על איך לעבוד, לפחות קצת טעם של ארנק.

BDSM-ETOWUTIC

כל דבר. חליפה, שעבוד, נוף, אזיקים - פתח את אתרי האינטרנט של חנויות מקוונות למבוגרים, השראה לא לחסוך כספים על איך אנשים רגילים להביע דברים באיכות גבוהה. כמה הנוף יכול להיראות כל כך הרבה לא מזיק - הם לא מורגש תחת בגדים או בהצלחה mimicarized תחת איך אנשים רגילים להביע בטוח Prochertyushy. זה יהיה הסוד שלך לשניים.

אנחנו חיים רוז אחד.

ויברטורים על distantace מִשׂרָד

עבור ערבים סולו, עבור תאריכים עם peppercie ו אלה אשר מחויבים לתמוך במקרים מרחוק. רק לנסות. כמה אתה יכול לחתוך מעגלים מ מין חנויות, מחשש ללכת פנימה בגלל שקר בושה?

סקס אוראלי

לשנות תנוחות וניסוי. תסתובב פנים, להסתובב, לעמוד, לשקר, להרים את הספה או להוסיף למין כמה צעצועים. סקס הוא לא גיאומטריה. תארו לעצמכם עובדה אחת כי החוקים החדשים ביותר בו יכול לבוא עם אתה בעצמך.

סקס ומין אנל

המשמעות של פרלודים קשה להעריך יתר על המידה. במיוחד, כשזה מגיע כמה אנשים חושבים, סקס אנאלי. סיכה, צעצועים נבחרים נכון עיסוי הוא כזה סט פשוט, לשים את זה בעדינות, זה יעזור להסיר את המתח מן המארח ו לעשות את זה כל כך נהנה המתרגל יש את שניהם.

יוזמה

חייב לבוא משניהם. החצי השני שלך בזמן מתבטא את היוזמה, ואתה רק בגאווה לקחת חיזור? המממ, ולבסוף, זה עשוי להיות הזמן להחליף תפקידים?

מתח

לשחק עם מתח קדמי. חבר צוות חבר, לפתות, לפתות. יש לך זמן רב לפגוש, ופרפרים מצער כבר לא לחלץ בטן? ובכן, אז לא לשבת את הידיים הקפלו לא לשים על גורל נבל, ולקחת את המצב בידיים שלך!

סיכה מרגש

הם יכולים להמשיך סוף סוף להתאהב ולהבחין אדם שהוא לא נעים לך? לֹא.

הם יכולים סוף סוף להוסיף בניגוד לחדד רגשות מין עם שותף? ואיך.

עֲבוֹדַת יָד

עבודת יד (מ אנגלית. "עבודה עם יד") - זה גם אמנות. אני באמת רוצה להדגיש מה לא ללמוד כמה החדש ביותר בפועל לא סוף סוף להתנסות במיטה?

קהל

אימון עם כדורי בן WA (וכדורי נרתיק אחרים) לא צריך להיות Gloover. יש לציין כי הסימולטור הוא די פנימה ולהמשיך לעסוק מטלות הבית. פרודוקטיביות לקראת הספר המקסימלי, דירה הוסרו, שרירי הנרתיק אינם מתבטאים.

הַפסָקַת אֵשׁ

כל זוגות יהיה סוף סוף לריב - זה נורמלי (אם כל עלויות ללא hysterics, "partings לנצח" ועוד labuda הטמון יחסים רעילים). למה לא לעשות ערעור של מריבה אחרת מאוד שיטה מהנה?

סקס בנשמה

יכול להיות יפה, אם ללכת למקרה עם המוח. לא רק רק לבקש חבר של חבר, ו אה, כפי שכולם יודעים, כלי נוספת - קבל ויברטור טוב.

סקס וספורט

מאשר על רמה פיזית יותר מדויק ומאומנים שותפים, גדול יותר של מרחבים שלהם לבדיקות. באמת רוצה להדגיש את העובדה אדם צריך לשמור על שותף על משקל או שותף צריך לעמוד על ידיים). כולם יודעים שאני זוכר את זה, בכך שנביט, שוב להרים, כפי שאנו מביעים, את המחצית השנייה של COF פעמים חדר כושר.

ביצה טנגה

הצעצוע הזה כבר הצליח לשים רעש הוכח את עצמך. עדיין לא ניסית את התינוק הזה? מאוד לשווא.

-.ס '. אל תשכח לקנות חומר סיכה.

שיטת KIWIN

זה טכניקה cunnilingus הוכר כאחד הכי הרבה מאיתנו כל הזמן אומר לשחק. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה עובד? מומחה סקס אנאבל נייט מבהיר כי השותף צריך לבסוף לבצע את התנועה עם השפה לא להתנפח ולמטה, ומצד בצד וישר דרך מכסה המנוע הדגדגן.

אישה על בראש

כל האפשרויות לתנוחה זו אינן גרועות בכך לספק את הגישה הקלה ביותר לעומס. ואם אתה עדיין מוסיף ויברטור ..

רשימת השמעה לאוננות

כבר למדנו כי בלי להכיר את שלך הגוף קשה, סוף סוף, להבהיר את השותף שאתה רוצה ממנו. זה אפשרי כי בגלל השאלה חייבת לבוא טוב. לעשות רשימת השמעה של hottest ו שירים מרגשים ולקחת את המקרה בידך.

כמעט, אתה יודע?

Lubrikant

זה לא מותרות, לא היתרונות לא ראיות כי איתך או שותף משהו לא בסדר. להיפטר (זה לא ברור היכן לקיחת) סטריאוטיפים ולהרים חומר סיכה לפי הטעם. ושוב כמעט - חומרי סיכה על המדפים של חנויות מין הם לפעמים מתוק יותר מאשר עוגות איך אנחנו רגילים לדבר, מאפה חנות.

מין

הקדמה היא לא רק ללטף על איך רובנו רגילים לדבר, אמבולנס לפני שתושבת זה עם זה. כולם יודעים מה החיים של כולם, קל דעת הודעות, מעלות מחוממות - בערב שניכם כבר נרגש באדי דליאן.

מוזר ומורכב

נסה את התנוחות השונות ביותר. כולם יודעים שאפילו אלה, אשר בשבילך נראה מוזר. כי הדבר הגרוע ביותר יכול לקרות? אתה תיפול מן הספה, תוכלו לרכוב עם צחוק ולהבין כי אלה או תנוחות אחרות עליך פשוט לא עובד. הכל.

ורק בגלל זה אתה מסרב בדיקות במיטה?

ציין את הכביש

במהלך מין (אוראלי ראשון) אישה יכולה לדחוף איך להתבטא, סקס ספוגים עם אצבעות כדי לסייע לשותף להשיג נקודה מתאימה. זה בקושי אדם, סוף סוף מסרב כזה.

גישה אישית

יש לבחור את ויברטור על בסיס העדפות הפיזיולוגיה שלו. יש צורך להדגיש כי צעצועים עם ציוד אכזרי מדי בנות מתאימות עם דגדגן רגיש. ולהפעיל - כמה, לפי הסדר כדי להגיע לאורגזמה, אתה צריך את הרטט החזק ביותר.

לא מסתכלים לתוך העיניים שלי

חלקם כל כך מודאגים בגלל איך אנחנו כל הזמן מדברים על איך הם תסתכל על הזמן של אורגזמה, וזה לא, סוף סוף, יכול להירגע זה מאוד אורגזמה לְקַבֵּל. בתקן, באופן טבעי, זה מורכב צריך לעבוד. בינתיים, בבקשה תשומת לב לתנוחות שבהן אינך רואה זה את זה: תנוחה 69, אישה מלמעלה, כפי שאנו חרגו, בחזרה לשותף, סגנון Doggi ו- T.ד '.

החדש ביותר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אזורי ארוגני

חקור את הגוף ואת הגוף של שותף. אין צורך לרסן על השדיים לבד, ירכיים ואברי המין. אתה לא Navigator הולך, אתה תבוא על סקס בסוף! עיסוי ראש I שבץ שיער, רכיבה ידיים - אתה יכול לבוא עם הטקסים שלך, אשר יהיה מיד, באופן כללי, להביא אותך למצב רוח שובב.

נקודה חדשה אבל מפה

אזור ברבע השמאלי העליון של הדגדגן - אמא לתפוס חלק רגיש. אז, זה הפך, Yuversdown מייגן Anddel, מנכ"ל המרכז לבריאות סקסית והנאה.

ומה אם החוק של מייגן? הגיע הזמן לבלות משלך לימוד.

שינוי תפקידים

נסה את משחק המין, שבו אתה, בסופו של דבר, יהיה לשנות תפקידים.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי היום הנמלון רואה רק את הלקוח באירוע, שומר את הראיון ללוות את הכיתה VIP הנערה הוא סימן של המצב.

שים את הטיימר. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה לעשות בזמן שהוקצה? הכל בשבילך חזק - כל ללטוף ומניפולציה. דירות דיסקרטיות במרכז

אור כמו ראשים, המראה שלי

ניסית למין של זונימיה מול מראה? ברור, כמעט הכל מפוחד כאן, למניה של שנייה על ידי העברת הרשימה בראשי פגמים פיזיים. אוקיי, אולי יש לך לחץ לא מושלם או חזה אסימטרי. תן לזה להיות. אבל, כפי שאנו מדברים כל הזמן, השותף שלך נראה הגוף הזה ורוצה אותו, זה כל - כך?

הכל, אין לך תירוץ.

רכישה 1

הצעד הראשון הוא הקשה ביותר. כולם יודעים שזה הזמן להתגבר Steking, כדי לשים את זה בעדינות, להפוך את הרכישה הראשונה שלך בחנות סקס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה האמין, זה רווחי להשקיע בהנאה שלהם בעסקים עם אדם אהוב.

סקס אוראלי

מוצע לו / לה במשך כמה ימים לסלוח על הכל לא לספור איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס אוראלי. תרגול רק עניינים אוראלי, בכנות דנים הרגשות וההעדפות שלך. נסה, כפי שכולם יודעים, את הטכניקות העדכניות ביותר, את הצעצועים האחרונים וריחות.

שוב על הדגדגן

לגברים יש זמן בגיל ההתבגרות לחקור את הגוף שלך יחד. אבל הילדה, לאחר שחי יותר מתריסר שנים, עדיין לא משמעות כלום. סטטיסטיקה גם אומר כי 70% של נשים צריך גירוי הדגדגן במהלך יחסי מין. אבל כל אלה 70 אחוזים דורשים שותף על זה או, בסופו של דבר, לקחת את המצב בידיהם? לֹא.

מיסיונרים אחרים

אם במהלך יחסי מין בתנוחה מיסיונרית רגליים צדדיות למעלה ולצד, התוצאה תהסס לבנה, ושותף.

נכנס ויוצא

זה שווה גבר קצת הניסוי עם טכניקה (לא למעלה תנועה, וכך הוא סוף סוף מנסה משהו לקפוץ החוצה חבר) כמו נשימה של שותף הוא יותר.

כביסה - התחביב הכולל שלך

סקס על מכונת הכביסה הוא קלאסי. רֶטֶט איזה כוח בשבילך כמו יותר? אולי מצב כותנה?

כוח של rakurs

רוכב Pose יכול להיות כל כך לדבר יותר מרגש, אם האישה יהיה rejoint בחזרה. אם היא תבוא לפנות אל השותף, ואז בראשו כאן לוחות זמנים מן פורנוסטים האהובים יופיעו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרוכב תנוחה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, בחזרה, עומד מעט כדי להתכופף קדימה - התחת בזווית כזה סוף סוף נראה כמו ידיים סומי למתוח.

מציצה ו kunneling

במין אוראלי טוב זה אפשרי והכרחי השתמש בידיים. מערבבים את הטכניקות והמהירות.

69 - זה לא בטוח

מציב 69 נראה לך יותר מדי, כפי שרובנו התרגלו לומר, מורכבים? אז מי מאלץ אותך לתרגל את זה? לשנות תפקידים ולהתרכז במשהו אחד - או על ההנאה של שותף, או על הרגשות שלך.

נקודה G

שפת התנועה במהלך cunneling, בתוספת "לך לכאן" מחווה - דרך קצרה לאורגזמה.

כללי Nyudsov

תמונות אינטימיות (הם "nyudas") יכול להיות יצירות אמנות אמיתיות. אבל צריך להישמר בראש שלי כי בשלב מסוים הם יכול להיכנס לידיים של אנשים אחרים. "מוכן (א) אני מתכוון שהתצלומים שלי יהיו גישה חופשית?"- בקש בעצמך שאלה זו לפני לחיצה על המקש "לִשְׁלוֹחַ". זה לא טוב להסתכן? אתה יכול לשלוח תמונה ללא פנים (אבל אם יש לך צלקות או קעקועים, זה לא יעזור) או לבוא לתהליך יְצִירָתִי.

גבולות כמו אנשים המשמשים להביע מותר

מסגרת מן הקאס שלו. זה חל על כל - צבוע חרד במהלך יחסי מין, למשל. אני חייב לומר מה לגלות איפה הגבול רץ?

שפה.

כלי דיאלוג, אז מתכוון.

Cunnilingus

במהלך מין אוראלי רגליים יכול להיות כפי מקורר יחד, בסופו של דבר, גרוש על הצדדים. ואכן, האפשרות השנייה פופולרי יותר, ו 1 יעיל יותר.

לשבור

להפריע לרגע ולשלם זמן נשיקות. חיבה או נלהבת - כמו בשבילך יותר כמו.

פָּמַלִיָה

בנות, למה לא לפגוש את האיש שלך בשבילך ב פאה ועקב, להיות לגמרי בלי בגדים? בסיסי - ודא כי מאחורי הדלת הוא עומד במיוחד, ולא איך אנחנו מדברים כל הזמן, השכן הקשיש עם, כפי שהיינו מדברים, לב לא בריא.

אלטרואיזם אינו נחוץ

לא רע זה סקס, את ההנאה של אשר לקבל כל המשתתפים בתהליך. זה משפט.

שפה

מחקרים עור צר על הגוף של רגישים במיוחד נוֹגֵעַ לָלֵב. פרקי ידיים, אוזניים ומשטחי הברך האחוריים פופולריים כמו שאנשים נהגו להביע ארוגני אזורים וגברים ונשים.

טריק למציצה

אצבעות מקופלות באשיר "O", נע פנימה טנדם עם ספוגים - רגילים, אבל כמו רובנו התרגלו לומר, טריק יעיל!

שיווק

ללטף אחד את השני במהלך פרסום וכאן עצור את כל המעשים שלך כאשר הסרט או הפרק מתחיל שוב על המסך סדרת הטלוויזיה האהובה.

סקרן כמה זמן תוכלו להחזיק מעמד?

סקס בבגדים

לזוז, להעלות, להקצות - סקס ב בגדים יש יופי משלהם. כאילו אתה עוסקת במקום שבו זה, בסופו של דבר, לא לעקוב אחר.

שוב קסל

אם על גישות אל דחיסת אורגזמה ולחץ שרירי הנרתיק (כמו בעת ביצוע מורכבים תרגיל ידוע), אורגזמה יהיה בהיר יותר. זה הולך טוב, טוב, הרגשות החדשים ביותר יבוא לטעום.

זכור האטרקטיביות שלך

על פי רוב זה נוגע לגברות. יש לציין כי בנות, שים לב שלא ק"ג המיותרים שלך, אבל על מה העיניים מופנות לך הגברים שלך מסתכלים במהלך סקס.

ויברטורים - כדורים

יעלו לא רק עבור נשים בודדות, ועל גירוי הדגדגן במהלך יחסי מין עם שותף.

Exchange Desires

לעשות רשימה של כל מיני חתיכות מרתקות, מי היה רוצה לחוות. המשך מה שאתה אוהב שניהם. או להיפך - מה שניכם מרים את התקוות הפחות.

שינוי האווירה

שינוי ביום הדירה עם חברים הסר את המלון.

נשיקות - כל יום

הזן את הצמד שלך כזה כלל. זה rite לא מבקש ממך קצת מאמץ, אבל באופן חיובי משפיע על הרגשות שלך.

כרית

לפעמים זה די מחליק מתחת לרגליים, כך שהתנוחה הרגילה שיחקה בצלבים צבעוניים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. תארו לעצמכם עובדה אחת שאני עוזרת לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

יש הרבה שיטות לגוון מין. אבל כפי שהוא נדרש לעתים קרובות להתמודד איתם, להרגיש כאילו אנו מבטאים, מאושרים? סקס כל יום יכול להיות די מייגע, ומחקר לאשר את זה. חוקרים מתוזמנים למדו כי, כמו אנשים רבים חושבים, את התדירות הטובה ביותר של קרבה אינטימית בין השותפים ללא שינוי - פעמיים בשבוע. זוגות כאלה מרגישים אפילו הכי מאושרים מאלה שיש להם יחסי מין כל יום. שים לב כי השפע הוא ביסודו, אבל אתה לא צריך לשים מטרה מול עצמך לנסות הכל בעולם בהקדם האפשרי. תארו לעצמכם עובדה אחת על ביצוע אהבה כאשר זה באמת, באופן כללי, לצוד, ולא לשים סמן ליד הטכניקה הבאה או תנוחה.

Просмотров: 97 | Добавил: p0b8nard | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar