01:51
כאדם מפתה אישה

כמה גברים יש מתנה מסוימת לפיתוי של הגברת הצעירה. אבל cavaliers כאלה מאוחדים, השאר מנסים להיות גברת מצוינת לכבוש עם העתקת הדרכים המוכחות ביותר של הפיתוי של היופי.

אחד. השיטה הנפוצה ביותר היא "לסחוט אישה"

טריק זה הוא פופולרי פשוט להשתמש בו, בנוסף, האפקטיביות שלה מוסברת על ידי יסודות הפסיכולוגיה שוכב בתחום היפנוזה. ואכן, מונוטוני, נאום מהיר הופך את הגברת לטראנס. גברים משתמשים בשיטה זו, בעקבות האמת המפורסמת כי "גבירותיי אהבה אוזניים". אז, הם מדברים במיומנות, כביכול, אנחנו מדברים על הגברת. וכאשר כזה ג'נטלמן רהוט אומר, ואתה מקשיב לו וחושב "אה איזה סוג של חכם!"זה בדיוק מה שהוא משיג. למעשה, אדם חכם ובוקד יכול להשיג את אותה מטרה ללא שיחות מונוטוניות ארוכות, בגדים המותג והנופים המטופשים. דירות דיסקרטיות בקריות

2. אתה מאמין בידידות בין אישה לגבר?

עבור כמה סיבות לא ברורות מאוד, הנשים ממשיכות להאמין בקיומם של ידידות חפות מפשע בין אישה לגבר. העובדה הידועה: האביר מחפש ידידות של הגברת הצעירה היפה, ובכך, כאילו מחכה, בעוד שמעריציו הושמדו עצמית, והתחרות תקטין. בשלב זה, האישה עצמה מאמין ברצון באשליה של ידידות ונערכת על כל השקר והשקרים. שלא היה במצב שבו, אחרי צד מהיר, הידידות הפכה למשהו גדול?

3. טריק "Vestka"

הוא מתלונן בה אומלל. הנערה זרקה אותו, הורים, עמיתים וחבריו אינם מבינים. אם כבר מדברים על כל זה, האביר לא תשכח לציין כי מעולם לא קיבל תמיכה כזו טיפול, שניכם, וכי אתה, כמובן, אישה מיוחדת. גבירות צעירות רבות, בעקבות האינסטינקט הנשי שלהם, מנסים לעזור לבחור עני, וכעבור כמה שנים הם לא יכולים להבין איך הם נשואים לוזר כזה.

4. טריקים "רומנטיקה"

שיטה זו כוללת subtexts מוסתר ונופים נלהבים, "אני לא מן העולם הזה". טריק כזה עובד כמעט מאה אחוז מקרים, אבל לא הרבה גברים ליישם את זה. היסודות הפסיכולוגיים של השפעה כזו מונחים בתשוקה הטבעית של אדם יופי ויופי, כמו גם בחולשת נציגי נשים לרומנטיקה. אחרי הכל, כל גברת, לפחות פעם אחת בחיים רוצה המשורר להיות מוקדש לרומן שלה שיר.

חָמֵשׁ. שיטה "צד הנשמה"

תפקיד זה הוא די קשה לשחק אם אין כשרונות ספציפיים, אבל אם יש לך את זה, אתה תמיד יכול להשתמש בהם כדי לפתות ביופי במסיבות. בפסיכולוגיה הטבעית של הגברת הצעירה, יש צורך לראות את האביר שלה רוצה נשים אחרות. ככל שהמעמד החברתי של גבר, שהמעמד, מעמדו של ילדה. לכן נשים מערייכות גברים ציבוריים, אלה שמקשיבים, לכבד ולאשר. עם זאת, נציג מין חזק חייב להיות גורם, החלת הטריק הזה. אופי פעיל מדי במסיבה יכול להפוך ליצן פשוט, אשר הם רק צוחקים, ונשים יהפכו את עיניהם על גברים עם עמדה רווחית יותר בחברה.

Просмотров: 99 | Добавил: p0b8nard | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar