18:01
מהו עיסוי אירוטי טוב

כנראה שהרבה אנשים שקוראים את המאמר הזה חשבו על השאלה: האם שמנים באמת עושים הבדל?

ראשית, חשוב לדעת ששמנים שונים גם בצמיגות או בעובי שלהם. אתה צריך להיות זהיר בעת בחירת השמן המתאים כי לא כל העיסויים תואמים את כל סוגי העיסוי. סוג השמן המתאים משפר את רגישות העור ואם המעסה שלך לקח את הזמן כדי להתאמן בשימוש בשמנים המתאימים למבנה הגוף ולסגנון העיסוי שלך, בדרך כלל יש לציין שתהיה חוויה מקבילה של שחרור, רעננות ופתיחות .

שנית, דבר אחד חשוב שאתה צריך להבין לגבי עיסויים ארוטיים הוא שזה חכם לא להישאר רק עם סוג אחד. שימוש בסוגים שונים יכול לעזור להאריך הן את האורך והן את פרופיל האקסטזה בכל הנוגע לרגיעה, ובגלל זה תוכלו למצוא עיסוי ארוטי משמח עוד יותר מכיוון שכל מגוון מביא את הממדים והמאפיינים שלו לשולחן, אשר עשויים להתגלות ללא תחרות. ל

המומחים שלנו ילמדו אותך את הטכניקות בתוכנית זו כיצד לשבור את הגבולות ולחקור עיסוי מענג.

האם אתה מזהה את זה?

הבט למעלה מהקרקע, מעל הכפתורים הנוצצים של המקלדת שלך. זוהי אינטראקציה אנושית, על כל עושרה, הנפרשת לפניך. קחו בחשבון כמה הנאה מתעוררת לחיים במגע: כתפיים נרגעות כשעוזבים את הגוף, נשימות מעמיקות כשהאצבעות מתכרבלות. רגעים כאלה הם שהופכים עיסוי ארוטי למתנה שכזו כאשר מוצגים כמתנת יום האם או מתנת יום האהבה.

משיכות מברשת בטיפול במגע

למרות שבעלי זיהה זאת מיד - הוא יכול היה לחוש את חוסר הרצון שלה לדבר והוביל אותה דרך הכאב הבלתי נאמר שלה - רוב האנשים לא יודעים זאת בהתחלה, במיוחד אם הם נמצאים בהכחשה או הונאה עצמית לגבי כל קושי רגשי שהם עלולים לחוות. אבל אנשים יכולים לשפר את התובנה שלהם לגבי עצמם עם טיפול ושינוי גישה אפילו למשהו שהוא ארוך שירותי ליווי

בפילוסופיה העתיקה על מיניות, ארוס הוא מניע ומאחד

כּוֹחַ. ככזה, "עיסוי ארוטי טוב" עשוי לכלול מגע עם צורה כלשהי של

כוונה רגשית.

..בזמן האחרון, העיסוי צמח בפופולריות שלו, מכיוון שאנשים מוכנים יותר לחקור צורות של מגע משופר מחוץ לתעשיית המין. לדוגמה, מכוני ספא רבים בשוודים ובפינים מציעים טיפולי עיסוי בשמן עירום עבור לקוחותיהם (והנשים) תמורת כ-75 דולר לשעה. נערת ליווי פרטית

נראה שלמרות החיים בעידן שבו אנחנו ממוקדים יותר במחזה מכל תקופה אחרת בהיסטוריה, עדיין אכפת לנו מאוד מאינטראקציה מעבר רק לראות ולהיראות".

ראשית, זה אולי נראה כמו רעיון מטורף לחשוב שהם יכולים לספק לחץ מיני או ארוטי ישר ומגע לכל הגוף שלך. ובכן החדשות הטובות הן - הם יכולים; אבל אל תדאג כי הם לא יגעו בך בצורה בלתי הולמת.

[...] מתחושה מתוחה ועד עצבנית, מטפלים בעיסוי אלה מגיעים בכל הצורות. הם יהיו שם כשאתם הכי צריכים אותם, עם הידיים שלהם (ולא נוגעים בשום דבר אחר) וכובע בוקרים שמניע את הקרקפת.

Просмотров: 75 | Добавил: p0b8nard | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar