01:51
מין דיאט: מה יכול ולא יכול לאכול לפני סקס

מתברר כי המוצרים שאתה משתמש משפיעים לא רק לדמות שלך. אם אתה רוצה תאריך כדי להיות מסוגל לשקול מחדש את התפריט לארוחת ערב רומנטית. דירות דיסקרטיות בחיפה

התוכן של המאמר

1 יין וגבינה 2 לאכול אותי 3 מזון ורומנטיקה

יין וגבינה

היוצרים של יישום Swedish שוודית פופולרי פעם אחת החליט לאסוף נתונים סטטיסטיים ולגלות מה משתמשים משתמשים להשתמש לפני ואחרי סקס לרוב ביותר. הנתונים הגיעו מגרמניה, צרפת, שבדיה, איטליה, ארצות הברית ובריטניה.

2563 מוצרים היו נבוכים בראש, והמקום הראשון נלקח על ידי שוקולד. נראה כך:

עגבניות; לחם; תפוחים; תפוח אדמה; קפה; בננות; יַיִן; גבינה; תּוּת.

סטנדרטי להגדיר לארוחת ערב רומנטית, אין דבר להיות מופתע. היא לא הפתעה והעובדה שאוהבים הם לעתים קרובות לא על המים, אלא על יין.

עם זאת, אתה צריך לדעת כי גבינה ולחם מעוכלים היטב ומתבוללים על ידי הגוף. מוצרים אלה עשירים oligosaccharides תסיסה, disaccharides, monosaccharides ו polyols. משמעות הדבר היא כי לאחר השימוש שלהם הוא הסיכון של היווצרות גז צרות אחרות.

פרידה האריה - תזונתיים. התוצאות לא הופתעו כלל. היא אומרת כי שוקולד ועגבניות הם מתאבנים נוחים. בנוסף, הם עשירים בהורמונים של רווחה וויטמינים. "שוקולד מלא של אננדמיד ו phenylehylamine - שני מרכיבים לכפות את הגוף להקצות הורמונים אושר, המכונה אנדורפינים", מסביר harw. עם זאת, זה מזהיר כי שוקולד מכיל methylxanthin, כך היתרונות האנרגיה שלה הם קצרים.

מעניין, 4 מתוך 10 המוצרים הפופולריים ביותר ידועים כאפרודיזיאקים - זה שוקולד, תפוחי אדמה, קפה ובננות. אבל Harre מציין כי מוצרים אלה משמשים לעתים קרובות כבר אחרי סקס, כלומר, אנשים לא להמשיך כל מטרות.

בישראל, אין מקום קדומה אם ההצעה תבוא לעבודה בסוכנות הליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר מלווה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה VIP בכיתה הופך מחוון סטטוס.

רק זה טעים, זה הכל.

Harre מייעץ להיות קשוב למה שאתה אוכל. "לעתים קרובות אנחנו לא מבינים איזו השפעה יש מזון על הגוף והנפש", היא אומרת.

לאכול ME2

מדענים מתייחסים לערעורים לנושא של אפרודיזיאקים והשפעתם האמיתית על ליבידו. עם זאת, כולנו יודעים כי תזונה בריאה חשובה בכל מקרה - זה לפחות להשפיע על בריאות מינית של גברים ונשים.

אלנה לו - שף ותזונה מומחה. היא אומרת שיש מוצרים כאלה שיכולים באמת לשפר את חיי המין שלך. הם שומרים על הלב שלך בריא ולעזור דם לדבוק במקומות הנכונים.

והנה רשימה של גיבורים אלה:

זרעי פשתן הקרקע

מוצר תוכן זה ידוע במאפיינים נוגדי חמצון שלה אפקטים מועילים על זרימת הדם. זרעי פשתן גם לעזור לשמור על אנרגיה, כפי שהוא מכיל Lignanes - כימיקלים כמו אסטרוגן עם אנטי ויראלית, אנטיבקטריאלי ואנטי מומחי.

והם עשירים בחומצות שומן אומגה -3 ו- L-Arginine. בזכות זה, זרעי פשתן לחזק את מערכת הלב וכלי הדם, שהוא פלוס ליבידו, וגם לעזור לשמור על זרע בריא.

אתה יכול להוסיף כמה זרעי תה כפות ב שיבולת שועל, ירוק חלקה, בשר או צלחת עוף או בסלט.

צדפות

זה מאכלי ים עדינים הוא עשיר אבץ. אבץ מסייע לגוף לייצר טסטוסטרון - הורמון הקשור לתשוקה מינית. זה גם עוזר לסנתז הורמונים בלוטת התריס הדרוש לאנרגיה.

תוצאות מיידיות לאחר אכילת זוג צדפות, זה לא הגיוני. אבל מוצר זה באמת עשיר בחומרים שימושיים הדרושים לבריאות של מערכת מינית.

זרעי דלעת

הם גם עשירים אבץ, והם גם מקור מצוין של מגנזיום. זרעי דלעת מכילים נוגדי חמצון, antihypertensive ו cardioprotective חומרים מזינים הדרושים לבריאות הגוף שלך.

זה עוד מקור טוב של חומצות שומן אומגה -3. יש להם השפעה מועילה על בריאות נקבה זכר ולהפחית דלקת.זרעים עשירים גם בברזל, הכרחי עבור מרץ אנרגטי.

השתמש זרעים בכל דרך נוחה לך - עם יוגורט, למשל.

גרעיני גרנאט

הם מכילים פוליפנולים המפחיתים את הסיכון לפתח מחלות לב ושבץ. הוא האמין גם כי הם להירגע כלי הדם ולהגדיל את משלוח הדם למוח וללב.

זרעי רימון להגן על המערכת החיסונית, הרם מצב רוח, להפחית את הלחץ יש השפעה מועילה על פונקציית זיקפה.

זרעים ניתן להוסיף סלט. או שאתה יכול לשתות כוס מיץ רימונים עם קרח.

אבוקדו

אבוקדו הוא מקור מצוין של ויטמין E, שהוא נוגד חמצון. הוא מרחיב את כלי הדם, צמצום הסיכון למחלות לב וכלי דם. אבוקדו יש גם השפעה מועילה על איכות זרע זכר.

ויטמין B6 מסייע לשמור על מערכת העצבים בשיווי משקל, אשלגן משפר את הליבידו ואת החיובים אנרגיה, חומצה אולאית monounsaturated עושה את הלב שלך בריא.

אבוקדו עדיף לאכול בצורה גולמית, שכן ויטמין E הוא רגיש מאוד לחום. טוסט עם אבוקדו, סלט עם אבוקדו - בחר צלחת לטעם שלך.

מזון ורומנטיקה 3

אז מה להאכיל על תאריכים רומנטיים? צלחת עם מה צלחת עדיף להפריש?

הלו ממליץ להימנע ממוצרים מעובדים: "עדיף להגביל את המוצרים עם תוכן מלח גבוה וסוכר וללכת בצריכה של שומנים כדי לשפר את זרימת הדם.

כוס יין היא רעיון טוב. אבל זה לא הכרחי כדי להתחמד עם אלכוהול, כפי שהוא כרוך עם נמנום ו ... אכזבה. מחקרים מראים כי אנשים נוטים יותר לאכזב ולפנות בעיות עם הקמת, אם המין ממוקם לפני סקס.

גבינה ולחם, כפי שהתברר, יכול לגרום לדמים. עם זאת, כל האנשים הם בודדים. אז במחקר של 2015 התברר כי אוהבי גבינה על הגריל הם קיימים יחסי מין לעתים קרובות יותר מאחרים. ובמחקר אחר, שלוש שנים לאחר מכן, מדענים הגיעו למסקנה כי גברים הסובלים מתפקוד לקוי של זיקפה, התרחשו שינויים חיוביים לאחר שהם צמצמו את כמות מוצרי חלב בתזונה.

אבל להיות זה כפי שהוא עשוי, מזון בריא - המפתח להצלחה. מדענים גילו כי אלה שתא הדיאטה מורכב אגוזים, דגים, פירות וירוקים, עם הסתברות גדולה יותר ירגישו יפה במהלך היום וליהנות מין מלא.

במילים אחרות, אם אתה רוצה להיראות מגניב, זה מגניב להרגיש יש סקס מגניב, יש צורך לעשות בדחיפות בתזונה שלך. לשנות הרגלי מזון שלך קשה מאוד, אבל התגמול שווה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אם אתם מתכננים לקיים יחסי מין, עדיף לא ללכת לפני התהליך.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים המבקשים להסתכל outplayed בפגישה, מטפלים בידה עם גברת בהירה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

חטיף קל יהיה מספיק בשבילך יש את הכוח ואת הרצון להיכנע תשוקה עם אהוב שלך. מגבלות קפדניות במיוחד על החלק של מה יכול ולא יכול לאכול לפני סקס, לא. ראשי - מרה. גם אם באת מהעבודה וגם יום שלם לא אכל דבר, אתה לא צריך ליפול על מזון - זה לא רק לקחת כל תשוקה מינית, אלא גם לפגוע בגוף. אז הכל הוא למדוד טוב, ומזון לפני סקס, כולל. לעשות אהבה לאור, ולאחר מכן אתה מוגש על ידי התנוחות הקשות ביותר ואת שיטות נועזות.

Просмотров: 103 | Добавил: p0b8nard | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar