הסרטון מציג לצופים כמה מהכלים שבהם היא משתמשת בהופעות ריקודי הבטן שלה.

הסרטון מתחיל בדיבור על היתרונות הפיזיים של ריקודי בטן, לפני שנחקור כיצד ניתן להתאים סוג זה של יוגה/ריקוד כך שיתאים למגוון צרכים ורמות. לעתים קרובות היא נועדה להעצים את מי שמשתמש בה והיא מושלמת לכולם, ללא קשר לגיל או לאורח חיים. למי שמפחד מכוריאוגרפיה או לא מכיר מהלכים מסובכים, ישנם קורסים שמפרקים הכל ומקלים על כך שתוכלו לזכור מה אתם צריכים מבלי להתאמץ יותר מדי!

מה אני יכול להגיד? כשאני רוצה שמשהו איטי וסקסי יתנדנד באמצע, זו הדרך שלי לשימי. כל דבר מתאים לריקוד הזה - נהדר אם אתה מרגיש חרדה אבל רק צריך פזמון רך בקופה שלך מדי פעם. זה מנקה את המוח במהירות!

אם מעולם לא עשיתם ריקודי בטן בעבר, הקפידו לבצע את השלבים הבאים:

הריקוד אינו מוגבל רק לריקודי בטן. זוהי צורת אמנות עם פילוסופיות וסגנונות שונ ... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: p0b8nard | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

'מלווה בגברים' הוא מחזה מאת דיוויד הנרי הוואנג על שנותיה הראשונות של השחקנית הסינית-אמריקאית אנה מיי וונג. המחזה מכסה את הונג קונג בתחילת שנות ה-1900 ומציג את השינויים בחברה האמריקאית עבור מישהו אחר.

הקהל צופה בדמותה של אנה עוברת דרך מכשול אחד אחרי השני, מהומות גזע וסקסיזם בהוליווד, אל מה שהיא מוצאת כמילוי אישי. נראה שאנה ויתרה על החלום על גילום דמויות דרמטיות, אבל בגלל שהיא נכנסת להריון לבמאי הקולנוע ג'ון רוז על הסט ניתנת לה הזדמנות שלא הייתה לאף שחקנית מערבון באותה תקופה: היא יכולה לחזור כנבל המסך מספר 13, מי יכולה להיות חזקה ואגרסיבית יותר מכל אישה מערבית.

ליווי לא רצוני של אחר במהלך הופעות פומביות, או לעתים קרובות מדי

אחד אחר משתמש בו, גם אדם אחר שונה מהראשון מחויב להשתמש בו.

ניתן להשתמש בכל השפות.

... Читать дальше »

Просмотров: 66 | Добавил: p0b8nard | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)